magazyn
warsztaty
cyborg cafe
gutenberg pub
blog
skrzynka
   
h i p e r f i k cj a : r o d z a j e
               
 
 
   

  Narracja hipertekstowa posiada wiele form. Najłatwiej spojrzeć jest na nie pod kątem środków udostepnianych przez hipertekstową technologię oraz stopnia ich użycia.

Stopniowalnośc ta ma cztery główne obszary:

1) wyboru czytelnika, możliwości jego interwencji w tekst

 

2) zawartości elementów pozajęzykowych (obrazy, filmy dźwięki)

 

3) złożoności struktury sieciowej

4) stopnia zwielokrotnienia i wariantowosci elementów literackich, takich

jak wątek charakterystyka postaci, opis, ekspozycja, itd.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  • the well - społeczności internetowe
  • mudy
  • dzieło idealne

     
  • patchwork girl - ciąg dalszy
      
       
  • afternoon. a story
  • patchwork girl
  • victory garden
  • figurski at fidhorn on acid
  • fikcja zbiorowa - unknown
     
  • hiperfikcje
     
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
       
     

    copyright (c) techsty 2002